بــــــــــــــــــارونــــــــــــــی ها....
بــــــــــــــــــارونــــــــــــــی ها....
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, توسط فــاطـمـه |


 

خیلی وقته دلم تنگ شده واسه کسی كه 

اگه رفتم پشت خطش قطع کنه و بگه : جونم ....

اگه باهاش قرار گذاشتم زودتر از من بیاد

یواشکی از تلفن خونه بزنگه بهم !

دوستاشو و همرو بپیچونه بخاطر من ....

منو با تنهاییام ؛ تنها نذاره !

و  دوسم داشته باشه

خیلی وقته دلم تنگ شده .

می نویسم که تو بخوانى، اما حیف !

دیگران عاشقانه هاى مرا می خوانند و یاد عشق خودشان می افتند !

 

 

 

و تو

 

 

 

 

حتى نگاه هم نمی کنى …!

 



نظرات شما عزیزان:

ريحان
ساعت17:25---18 اسفند 1391
دل منم خيلي واسه همچين لحظه اي تنگيده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.